rüyamda ev gördüm

Rüyada gece,arsa,ay,diş,ev görmek
Merhaba benim 4 aylık bir oğlum var onun bu gece rüyamda dişlerinin çıktığını gördüm acaba neye çıkacak yorumlarsanız sevinirim...
Rüyada ev,arsa,baba,deri görmek
Merhaba; Benim babam rüyasında ev halkının yanında bir köşede temiz bir suyla yıkanırken görmüş kendini, açıklarsanız sevinirim...Şimdiden teşekkür e...
Rüyada ev,kahve,pencere,abi,ada görmek
Ben rüyamda büyük bir ev gördüm. Bu ev benim degilde bir is arkadasinin eviymis. Beni evine götürmüs icini gezdirmeye ve iceri girdigimizde bir sürü m...
Rüyada dua,el,et,ev,marka görmek
Ben evliyim bir oglum var.Ruyamda oglum kucagimda ve kiyamet gunu geliyor diye kaciyordum.Arkama baktigimda dunyanin sona erdigini goruyordum ve de og...
Rüyada aile,ev,ok,ordu,un görmek
Rüyamda esimi baskasiyla evlenirken gördüm.Cok üzülüyordum yeni bir eve tasiniyordum.Esim ailesi ile kaldi.yorumunuzu bekliyorum,Tesekkürler
...
Rüyada ev,altın,arı,arsa,at görmek
Bir süre önce kayınpederimin sağ böbreğini aldılar.rüyamda yeni bir ev aldığımızı gördüm.evin içi biraz bakımsızdı.evin içinde kayınpederimi arıyorum....
Rüyada ev,kadın,karanlık,ada,adam görmek
Rüyamda kiralık ev tutuyorum.Sonra evi tuttuğum yaşlı kadın beni istemiyo ve evden cıkarıyor.Ev karanlık bi yer.Sonra çocuklarımla beni dışarı atıyor....
Rüyada araba,ev,ilaç,ada,adam görmek
ben bi gün bizim evin üç ev aşağısından bizim eve gelirken o anda bi araba geldi durdu benim biraz önümde.Benim yanımdada bi araba var.Adam çalıştırdı...
Rüyada at,et,ev,muz,ordu görmek
Ben ruyamda esimin beni aldattigini gordum.yani eve baska bir kadin getirmisti ve beni onemsemiyordu.cocugumuzun oldugunu ve bunu nasil yaptigini soyl...
Rüyada ev,kız,temizlik,ada,arı görmek
Rüyamda evli olan kız kardeşimin şu anki eşide yanında olduğu halde bir başkası ile nikahlandığını görüyorum. Kız kardeşim evlendiği kişiyi sevdi...